021) Kalandpark Játszóház

2012.01.13. 14:28

Lassan közelednek az egyre nagyobb hidegek. Ennek függvényében mi is egyre gyakrabban szervezünk programokat játszóházakba. Természetesen költséghatékonyan mindent. Pláne most a gazdasági helyzetünket figyelembe véve. A legolcsóbb módja a játszóházasdinak, ha előre vásárlunk kuponokat az interneten.

Ilyen kuponnal jutottunk el a Kalandpark Játszóház nevű helyre. Habár nekünk egy kicsit messze van  (20km-re az otthonunktól), de megérte ide elautózni. A legjobban az tetszett, hogy mikor mondta fiam, hogy apa gyere te is, nem éreztem magamat tök hülyének, hogy felnőtt létemre mászkálok  játszóvárban. Itt ugyanis egy csomó apuka és anyuka rohangált, kúszott mászott a gyermekükkel a "labirintusban".....az ugrálóvárban. Aki ide jön javaslom, hogy melegítőnadrágban jöjjön, hogy a farmernadrágok csatjai, nadrágszíjjak ne sértsék fel a felfújható várakat, csúszdákat. Másodszorra én is így mentem. Elsőre erre nem figyeltem, nem is mertem nagyon sokat csúszdázni. De most inkább kezdenék mindent a legelején.

A játszóházat nem sikerült elsőre megtalálni. Mikor közeledtünk a helyszínre az egyik bevásárlóközpont főbejáratánál ki volt rakva játszóház reklámja, ezért kerestem egy parkolóhelyet a közelben és bementünk a bevásárlóközpontba. Mivel egy piac is van a közelben elég nehéz volt parkolóhelyet találni ezért pár perc sétára tudtam csak megállni. Bementünk a központba és nem találtuk sehol sem a játszóházat, de kértünk útbaigazítást. Kiderült, hogy a bevásárlóközpont mögött van a bejárat. A bejárat előtt egy nagyobb parkoló, ami reggel 10:10 kor már teljesen tele volt. A bejáraton belépve egy kis folyosón végighaladva egyből az előtérben...egyben az öltözőtérben és egyben a ruhatároló részen találjuk magunkat. Sajnos nincs megoldva az értékmegőrzés, vagy ha mégis, mi nem jöttünk rá hogyan és külön erre nem kérdeztem rá. Bárki hozzáférhet bárki kabátjához, cipőjéhez. Ezért másodjára az értékeinket a kocsiban hagytuk. A legfontosabb dolgaimat amit magamnál akartam tartani beraktam egy hátizsákba és bevittem a játszó részre és feldobtam egy szekrény tetejére. Nagyjából 80%-ban mindig ráláttam erre a szekrényre. Szerencsére nem történt semmi gond. Megjegyzem ez a mai világban már fontos kérdés az értékeink biztonsága. Egyre többet hallom barátaimtól, hogy kitől mit loptak el. Az elmúlt 3 hónapban 2 bicikliről és egy robogóról tudok amit elloptak....mindegy nem ide tartozik.

Visszatérve a játszóházra. Kicsit hűvös volt, mivel egy raktár épületszerű építményben alakították ki, de nem vészes. Fiam hosszú nadrágban benti cipőben és hosszú ujjú pólóban (alatta trikó nélkül) volt, és ez pont megfelelt neki. Felnőtt létemre még sosem volt alkalmam ugrálóvárban játszani, de itt végre ezt bepótolhattam. Szerintem szuper nagy volt ez a vár.

 

 

Volt itt egy labirintus amin felmászva a tetejére egy felfújható csúszdánál lyukadtunk ki ami a felfújható vár részét képezte. A váron kívül volt itt még trambulin, labda medence, műanyag csúszdák, mászófal biztosítókötéllel, csocsó, bábszínház és még ezeregy játék amit nem soroltam fel. A legkisebbekre is gondoltak és kialakítottak egy kis kuckó féleséget, ahol nagyon kicsiknek halmoztak fel játékokat. Meglepetésemre pont ez a része volt a legrosszabbul fűtve az egész komplexumnak. Pontosabban jól fűtötték, de rosszul szigetelték és valahogy mindig éreztem, hogy húz be valahonnan a hideg. Egy kicsit aggódtam is, hogy Peti fiam hozzáér valamelyik forró radiátorhoz...mert azok itt igencsak forróak voltak.

 

 

Volt még elhelyezve mindenféle elektronikus játék, de ezek pénzbedobósak voltak. A játszóházban van még egy kávézó - büfé féleség is...volt olyan aki itt ebédelt....gondolom mivel egész napos jegyet vettek....mi inkább mellőztük az itt kapható gyors kajákat (sült-krumpli, szendvics, pizza, hot-dog, fánk....stb.)

A kupon amit vettem 1 gyerek +1 kísérőnek szólt, de szerintem ezt nem vették komolyan akár 2-kísérő is mehetett volna 1 gyerkőccel.

 

Költségek

 Ft.Megjegyzés
üzemanyag100040km
kupon1000

napi jegy 1gyerek+1 felnőtt,
kávé, üdítő, 4db minifánk.

Összesen:2000 

 Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr783542761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása