000) Családi programok

2011.07.20. 12:57

Következő hétvégén 3-éves kisfiammal kettesben kell, hogy elüssük valahogy az időt. Erre lelkesen rákészülve elkezdtem keresgélni neten, hogy milyen apa-fiú programlehetőségek is vannak. Valahogy nehezen találtam olyan programot ami elvárásainknak megfelelne, de végül is sikerült találnom valamit egy blognak köszönhetően. Egy blognak, ahol egy szülő írja le az ő családi programjait. Ezen felbuzdulva úgy döntöttem, hogy én is fogok egy ilyen blogot csinálni, ötletet adva más családoknak hogy hogyan töltsék el szabadidejüket.

A programok mellett fel fogom tüntetni az elköltött pénzt is. Bár vannak olyan családok ahol ez a kérdés nem gond, nos nálunk még számít mire mennyit költünk....szerintem evvel nem vagyok egyedül és ezen nincs mit szégyellni.

Remélem lesznek páran akik hasznosnak találják majd soraim.

Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr373083146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása