020) Visegrádi bobozás

2011.10.03. 22:33

Kisfiamat sajnos meg kellett operálni. 1 héttel a műtét előtt már elkezdtünk rákészülni az eseményre úgy, hogy az átlagosnál jóval több programot zsúfoltunk össze a megelőző napokra. Tehát egy hétvégi reggelen elindultunk a visegrádi bobpályákhoz.

Az út kb 1óra 15 perc lehetett. Elég nagy dugó volt Leányfalunál. Elég későn kb 11 órára értünk a bobpályákhoz.

Már interneten tájékozódtam az árakról, nagyjából tudtam, hogy mire lehet számítani. Hát tévedtem. Pontosabban csak annyiban, hogy arra nem számítottam, hogy a parkolásért el fognak kérni 1000Ft-ot. Ennyi a napi díj. Rövidebb intervallumra nem lehet parkolójegyet váltani. Mivel idő hiányában voltunk és nem akartam 30-40 percet sétálásra szánni, kénytelen voltam fizetni, bár eléggé ocsmány dolognak tartom a dolgot..... Mármint azt hogy nincsen mondjuk félnapi díj 500-ért. Mi kb 1 órát voltunk itt. Ennyit még Londonban a trafalgar squere-nél sem fizettem a parkolásért.

A bobozás klassz élmény volt. 400Ft volt egy csúszás és 3 év alatt ingyenes. A kort senki sem ellenőrizte le, úgyhogy kisfiamra is ráfogtuk, hogy még nincs három.  2 szer csusszantunk összesen. Az első csúszásnál egy idős bácsi csúszott az unokájával. Kb 10km/h sebességgel vánszorgott lefelé végig. evvel feltartva minket és a többi bobozót. A második csúszásnál mit sem törődve a hangosbemondóval, hogy induljak már.... már ügyeltem arra, hogy nagy legyen a távolság köztem és az előttem haladó között. Ekkor már 35-40km/h sebességgel is tudtunk haladni. Klassz volt, fiam nagyon élvezte.

www.sports-tracker.com/#/workout/fp001/3p23353fb51l1a0i

Persze a programunk itt nem ért véget. Bobozás után kirándultunk egy nagyot a Rám-szakadéknál.

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr703276596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása