001) Termálfürdő Leányfalu

2011.07.20. 22:01

Legyen az első közkincsé tett családi programom egy régebben történt kis kirándulás. Valamikor a nyár elején az első forró hét után úgy döntöttünk párommal, hogy strandra megyünk. Sajnos ahogy közeledett a hétvége egyre rosszabb dolgokat hallottunk az időjárást illetően, ezért úgy döntöttünk, hogy olyan helyre megyünk ahol biztos, hogy meleg-vizű medencék vannak és nem lesz gond, ha kisfiam reggeltől estig vízben akar lenni. Mert ha víz mellett van akkor nem számít, hogy milyen hideg a víz kisfiam fürdeni akar.

Nos a fentebb leírtak miatt megkerestem több fürdő és aquapark weboldalát. A választásnál fontos volt, hogy legyen gyerekmedence. Szóba került a szigetszentmiklósi Oazis center, de oda végül azért nem mentünk, mert a medencéi nagy része nem fűtött. Végül leányfalui termálfürdő mellett döntöttünk. Az élménymedence hőmérséklete 30-32-fokos, vannak gyerekcsúszdáik (3db) és a belépő sem túl drága. (ktg-ek lentebb)

Reggel korán keltünk és már 9-10 óra körül a strandnál voltunk, még ilyen korán is elég nehéz volt a strand közelében parkolóhelyet találni. Gondolom azért voltak olyan sokan, mert napos szombati reggel volt.

A strandon nem nagyon tudtunk letelepedni, mert kisfiam nem az a nyugis gyerkőc típus. Ledobtuk egy zöld árnyékos területre törölközőinket és már mentünk is fürdeni. Gyakorlatilag érkezésünk után 10 perccel már vízben voltunk. Ügyelve a biztonságra fontosabb csomagjainkat mindig a babakocsiba halmozzuk és a medence szélére toljuk, hogy könnyű legyen szemmel tartani. 2-3 óra fürdőzés után végre megéhezett Peti úgyhogy mentünk enni. Amíg mi elmentünk valami ebéd után nézni párom egy kicsit pihizett a fák árnyékában. Szétváltunk. A strand bejárata mellett egy menza szerű étterem volt ahol egész jó áron kínáltak menü-t, sört, palacsintát....stb. Olcsó volt, finom volt, de sokat kellett várni. A sorban állás és a rendelt ételünk elkészülése alatt az idő szempillantás alatt leromlott. Zivatar és jégeső kerekedett. Sebaj, mi pont jó helyen voltunk, de hol is volt anya?
Szerencsére ő is megúszta a bőrig ázást a bejáratnál lévő aulába menekült az összes strandolóval együtt. Elég sokan voltak ott, nem úgy mint az étteremben, ahol külön az eső miatt kinyitottak egy nagyobb termet is ahol a kis gyerkőcök kényelmesen eljátszadozhattak amíg kint szakadt a jégeső. Végül megtaláltuk egymást és megebédeltünk én megittam még egy sört és mikor alább hagyott az eső visszamentünk fürdeni. Mire a medencébe értünk újra elkezdett szakadni, de sebaj a víz meleg volt, a táskáinkat babakocsistól egy ernyő alá raktuk.

Estére elfáradtunk, de szép napot töltöttünk együtt.

Költségek

Ft.Megjegyzés
üzemanyag1.20065km oda-vissza
2db belépő3.1802 felnőtt (4 év alatt ingyenes)
2 korsó sör400mind én ittam meg
ebéd + desszert1.500vittünk szendvicseket is
fagyi300

Összesen:6600

Még annyi észrevétel, hogy a lángos a strandon kívül, a bejárattal szemben olcsóbb mint bent. A strandon belül is voltak árkülönbségek. Ha valaki spórolni akar egy keveset érdemes sétálgatni, mielőtt vásárolna. A 200Ft os Arany Ászok sör pl csak az étteremben volt.

Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.