015) Gellérthegy - csúszdák

2011.09.03. 22:30

Gyerekkoromban, a gellérthegyi csúszdás játszótér volt az egyik kedvenc helyem. Apuval sokat jártam ide, sok emlékem kötődik az itteni csúszdákhoz és a környékbeli sétáló utakhoz.

Kisfiammal is kijöttünk ide egy párszor, mert neki is nagyon tetszik ez a játszótér. Utoljára mikor itt jártunk minden csúszda szuperül üzemelt. Viszont most sajnos nagyon lehangoló volt a látvány, ami itt fogadott.

 


  

A csőcsúszda, ami fiam kedvence volt, tönkre volt téve. Hiányzott egy egyik csőgyűrű. A csúszda tetejét emiatt bedeszkázták. A csőcsúszda mellett volt egy fából eszkábált mászófal különböző akadályokkal, kötéllel, korláttal és lépcsősorral. Nos ez a játék is szőrén szálán köddé vált. A gyerkőcök a porban, koszban kaptattak felfelé a hiányzó elemig, ahol bemászhattak a csúszdába. Fiam is megpróbált felkaptatni ezen az emelkedőn, de csak négykézláb sikerült neki, viszont a por a kosz igencsak elborította mire felért. Többet nem is engedtem meg, hogy odamenjen. Szerencsére a csúszdák tetején van csap, így lemoshattam a kezét.

A kacskaringós csúszda is kezd tönkre menni. A csúszda alján, ahol a lejtő véget ér szét volt kopva a műanyag és egy féltenyérnyi lyuk tátongott rajta. Minden egyes lecsúszáskor bele - bele akadt kisfiam nadrágja. Hogy ne szaggassa szét a ruháját a vége előtt elkaptam.

Van egy kisgyerekeknek való csúszdapár is felszerelve. Egyik fele rozsdamentes acélból a másik műanyagból készült. Az acéllemez csúszda jellemzően hullámos volt....eredetileg, de mivel felnőttek is le le csúszdáztak rajta, már csak nyomokban emlékeztetett arra, hogy hogy is nézett ez ki valójában. A kép magáért beszél:

 
A pozitív dolog amit láttam és nagyon örültem neki, hogy ki volt rakva egy "dohányozni tilos" tábla. A másik jó dolog a csap volt, amit említettem.......... és ennyi.

Persze a sok rosszból amiről írtam a kisfiam semmit sem vett észre, csak én látom azt, hogy ha erre a játszótérre nem szán rá valaki pár millió forintot nemsokára az egész játszótér el fog tűnni.

Ilyen volt tavaly a játszótér:

Üdv.: Forjack



 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr983200917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása