Szombati csúszdázást feledve úgy döntöttünk, hogy vasárnap kirándulunk egy nagyot. Végül Pilisszentiván mellett lévő Jági tanösvényt választottuk úticélként. Mivel reggel egy kisebb vitába keveredtem párommal az indulás nehézkesen sikeredett, majdnem le is fujtuk az egészet, de végül csak elindultunk. Olyan 11-óra körül már ott is voltunk. A sportpálya mellett parkoltunk és onnan vágtunk neki az útnak.

Kisfiam biciklivel tette meg az út nagy részét. Árnyékos úton tudtunk végig haladni, nem kellett a napsugárzás miatt aggódni. Persze azért volt nálunk naptej. Fiam a kis tóig zökkenőmentesen tudott haladni biciklijével, néha néha én is rásegítettem általam eszkábált biciklitoló rúd segítségével. A tó után követtük a szélesebb utat (elhagyva a tanösvényt) mígnem egy kerítésbe botoltunk, amire az volt írva, hogy nemzetipark belépés csak engedéllyel. Bár volt fából egy lépcső kihelyezve aminek segítségével minden további nélkül keresztül lehetett jutni, mi inkább visszafordultunk és folytattuk az útunkat a tanösvényen.

 

 

 

Elhatároztam, hogy felmegyünk az ördögtoronyhoz, de nem nagyon sikerült az odavezető utat megtalálni. Utólag tudom, hogy a kerítésen kellett volna keresztül mászni és tovább menni az úton. Tanösvényen sokkal nehezebben haladtunk, Peti nem tudott biciklizni és én még mindig eröltettem a dombtetőn lévő szikla megközelítését, ezért elhagytuk ismét az ösvényt. És lááám már megint a kerítésbe botlottunk, de ide már csak az volt kiírva, hogy kizárólag a sétaútvonalakat használva szabad kirándulni.

Mivel itt nem volt tiltás és itt is volt kihelyezett falépcső átmásztunk és folytattuk utunkat. Mentünk... mentünk, Peti már rég lerakta a biciklit és közölte, hogy fáradt, úgyhogy már jó pár száz méter óta a nyakamban ücsörgött, a kezemben meg vittem a biciklit, hátamon a hátizsákkal. Párom sajnos nem emelhet nehezet, ezért én vagyok az aki a családban betölti a teherhordó málhás szamár szerepét. Végül meguntam a hegymenetet elfáradtunk és úgy döntöttünk, hogy hátra arc, irány a kocsi. Innen még kb 2-3km-t kellett gyalogolni.

 

  Végül a teljes tanösvényt (3,5km) nem jártuk be, de így is 5km-t sétáltunk:
www.sports-tracker.com/#/workout/fp001/7if8rnplcalr649j

 

Költségek

 Ft.Megjegyzés
üzemanyag80040km
reggeli700péksüti, csoki, müzli
   
   
Összesen:1500 

 Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr903204348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása