002) Visegrádi piknik

2011.07.22. 22:18

Egyik nap pár hete a főnököm avval lepte meg alkalmazottait, hogy meghívta őket (köztük engem is) egy pénteki egész napos piknikre. Sőt aki tehette a családját is magával hozhatta. Nos csak én hoztam a családom, feleségem és kisfiam. 

Szóval Visegrádtól pár kilóméter egy erdei út végén egy kis tisztás található.

Ez a tisztás ideális egy családi piknikhez. Van itt kis csörgedező patak, játszótér, tűzrakóhely, egy kis büfé (erdészház), egy kis rét, erdei utak, soksok fa kutyasétáltatók...stb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kocsival könnyen megközelíthető így cipekedni sem kell sokat, ha esetleg valaki komolyabb pikniket tervezne székekkel asztallal.

 A kiadásokról nem sokat tudok írni, mert minden étel-előkészületet a cégem fizetett, de amire én költöttem:

Költségek

 Ft.Megjegyzés
üzemanyag1.800100km oda-vissza
sör1.1006 doboz
üdítő5003L gyümölcslé vegyesen
   
Összesen:3.400 

 

 Amire nem költöttem az étel: saslik, grill hús, görög saláta, mégtöbb sör, bor, pálinka, bográcsgulyás. De mondjuk ha magam akartam volna egy mini családi pikniket finanszírozni kb olyan 1-2 ezer forintot költöttem volna még ételre.
Remélem hasznos volt.

Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr823090184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása