A mai program volt az amit a legelső bejegyzésemről írtam. Azaz, ma kimentünk a népszigeti kecskefarmra kecskéket etetni. Egy rövid kis délelőtti programnak ideális, pláne ha jó az idő. Ma viszont eléggé esős volt.

Jó idő esetén az északi vasúti híd budai oldalán szerettem volna parkolni és onnan bebicikliztünk volna a szigetre. Ez körülbelül olyan 1-1,2 km táv lett volna. A hídon nincs autós forgalom, elvileg nyugodtan lehet gyerkőcökkel biciklizni, de sajnos elég sok robogós közlekedik arra, a tiltás ellenére. Az elmúlt 1 hónapban eddig 4 alkalommal mentem át ezen a hídon és nem volt arra precedens, hogy ne találkoztam volna motorossal.

Tehát a rossz idő miatt úgy terveztem, hogy behajtok a szigetre kocsival. Sajnos helyismeret híján nem sikerült a bejáratot megtalálni. Pedig 2 is van a google térkép alapján. Mindegy. Szóval megálltunk a híd pesti oldalán. A Bocskai utcában a Váci út sarkánál. Innen gyalog olyan 400m távolságot kellett karikázni...pontosabban én gyalogoltam, ő meg futó-biciklizet. A hídon persze motorossal most is találkoztunk.

A kecskefarmról annyit tudok, hogy a vízművek területén a gondnok tart kecskéket, tyúkokat és cseppet sem bánja, hogy a kirándulók etetik az állatait. Elég sok zöldség volt már a kecskéknek bedobálva. Mi vittünk répát, salátát és szárított kenyeret. A répát ették a legkevésbé, a salátát jobban szerették, de a legjobban a szárított zsemle ízlett nekik.

 

Etetés után még sétáltunk egy keveset a környéken. A rossz idő ellenére elég sokan mászkáltak arra. Van itt egy pici söröző is. Még 2 fakabát is pont itt tevékenykedett, igazoltatta az autósokat. Lehet hogy a szúnyogszigetre tilos a behajtás? Tud erről valaki valamit? Már így nem is bántam, hogy nem találtam az utat a hidakhoz.

Költségek

 Ft.Megjegyzés
üzemanyag60030km oda-vissza
zöldség200 
   
Összesen:800 


Üdv.: Forjack

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladiprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr83094018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi29 2012.01.13. 14:16:58

A Váci útról lehet bemenni a szigetre, a Zsilip utcán.
süti beállítások módosítása